MESEJ RINGKAS

Nama:

Email:

Mesej:


                       

 

<< February 2005 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28


If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed



 
Friday, February 25, 2005
Jadi gundik raja, atau jadi isteri pegawai kerajaan?
http://english.tour2korea.com/Images/jangkum/jang_title.jpg

Best jugak layan telemovie Korea ini, Jewel In The Palace.

Dari kisah politik kotor di dapur masak hinggalah ke kisah maharaja yang jiwa kacau.

Aku dapati perkataan yang paling banyak digunakan oleh watak wanita ialah "Nyang nyang", mungkin maknanya "Puan".

Jadi gundik raja, atau jadi isteri pegawai kerajaan?

Kalaulah jawatan ni masih wujud di Malaysia, sure berduyun-duyun awek mengisi kekosongan. Sebab awek Malaysia ni materialistik.

:P

Posted at 03:33 pm by dugongsenyum

banai
February 26, 2005   06:39 AM PST
 
selain dr yang yang.. perkataan paling banyak adalah SHE'e (YA!) [disertai dgn adegan mengangguk kepala.. muahahahah

muahahaha sesungguhnya lelaki yg tgk citer changjin adalah lelaki yg penyayang dan suka perempuan yg berBAKAT khususnya dlm bidang masakan..

Kalaulah jawatan ni masih wujud di Malaysia, sure berduyun-duyun awek mengisi kekosongan. Sebab awek Malaysia ni materialistik. <--- tirulah changjin! dia sanggup jadik tabib dr jd gundik! :)
Basri
February 25, 2005   04:35 PM PST
 
Spyz : Habis Isnin minggu depan 28 Feb huhuhuhu...
spyz
February 25, 2005   03:54 PM PST
 
ohh.. aku ingat aku sorang je lelaki yg tengok :-) dah nak abis pun.. minggu ni rasanya..
 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry